Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria Lönn - 3 oktober 2009 02:50

Jag bloggar alldeles för lite, men jag skyller på att den nya sidan är så himla seg och dessutom så försvinner texten ibland. Då blir jag butter och straffar sidan med att inte skriva mer. Knappast att sidan bryr sig.

Jag har varit och klippt mig. Jag kunde inte gå till min vanliga frisör Chloe för hon är i Canada på semster. Lyckliga hon. Iställer fick jag gå till en tjej som heter Nicole. Hon var helt ok, men jag ogillar när de går in för att enbart sälja. Visar alla produkter och berättar vilken världsomvändande effekt de har. Dessutom verkade hon lite rumpslickig. Allt jag sa att jag gillade, fullkomligt älskade hon. Jag sa att en film var bra och hon kunde inte sluta lovorda filmen. Frisyren blev fin, men det blir chloe nästa gång hon verkar mer ärlig.

Förra veckan var riktigt dålg. Försöken gick inte alls som de skulle. Jag var på ruskigt dåligt humör och jag drömde galna drömmar som fick mig på ännu sämre humör. MEn nu är det helg och dessutom en lång sådan. Det är labour day på måndag. Jag täntke spatsera ut med plakat och visa hur man gört på riktigt.

Ikväll ska jag på 40-kalas i balmain. Neil fyller år och han ska dagen till ära få en svensk påse, med svensk mat och svenska prylar. Jag hoppa han blir glad för det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards