Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Maria Lönn - 1 augusti 2009 10:43

Jag älskade So you think you can dance Australia, kanske för att jag var lite småtänd på Jason Coleman, men jag fick tom möjlighet att se det live en gång. Det var grejer det. Nu är det så att Australiens adrig sinande källa av bra TV-program kommit till ytterligare en höjd (låg)punkt. Dock är det inte i detta fall gjort i Australien, men de har iaf köpt in detta fantastiska program. Dance you ass off. Programmet går ut på att kraftiga personer ska gå ner i vikt genom att dansa. De får poäng för att gå ner så mkt som möjligt, samtidigt som de får poäng för deras dansuppvisningar. Jag tycker det var roligt, för de som dansade såg så lyckliga ut och jag råkar gilla lyckliga människor. Dock gillade inte övriga australien det. Efter första programmet valde de att sluta sända det. Ja ja.

Till något helt annat. Igår när jag gick till jobbet gick jag förbi några droppar blod på marken. Eftersom jag för tillfället är lite inne i en deckarläsarperiod, kände jag att det var bra att jag uppmärksammade dessa fläckar. Om jag senare skulle höra om någons försvinnande skulle jag veta att det var små bloddroppar som gick in mot Billabong gardens. Ett hostel. Dock verkar inget hänt och ingen kan dra nytta av min uppmärksamhet. Så är det ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards