Alla inlägg den 7 september 2009

Av Maria Lönn - 7 september 2009 08:50

I morse när jag vaknade hade jag en känsla av att jag inte - INTE - ville gå till jobbet. Det var inte sådär att jag bara inte hade lust, jag ville verkligen inte. Vet inte om det var eftersom min professor varit på mig och stressat mig om den där förbannade sista bilden till artikeln (två mail under helgen), eller vad det var som gjorde det, men till jobbet ville jag inte. Nu har måndagen gått och jag har haft mitt måndagsmöte. Det gick jättebra men jag har fortfarande en dålig känsla i kroppen, eller en uttråkad känsla. Vet inte vad det kan bero på för i helgen var det riktigt roligt. Jag var ute på Manly med Neil och Ingalill. Det är så fint där. Vi satt på en brygga i solen och åt Ingalills hambakta bullar. PÅ tillbakavägen gick vi över Harbour Bridge, det har jag inte gjort tidigare så nu kan jag ticka av ytterligare en sightseeing grej i Sydney.  På söndagen var jag ute och cyklade i Balmain och vi hade återigen picknick. Jättehärligt, fast så fort som jag var hemma från cykelturen blev jag uttråkad och kände mig ensam. Undra varför det är så?

Ovido - Quiz & Flashcards