Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Maria Lönn - 15 juli 2009 09:39

Idag ska det hagla i Sydney. Vi väntar oväder. Jag tycker mest att det är spännande, men det verkar jag vara den enda som gör. Haglen ska visst vara stora som Bönor och bakats chokladbollar. Skulle man få en i huvudet kan det gå illa, man kan dö. Jag är ju rädd för ganska mkt, men inte särskillt orolig över att jag skulle få en hagelkula, stor som en tennisboll, i huvudet. Haglet ska åtföljas av åskväder. Där har vi något jag däremot är rädd för. Blixtrar är läskiga och dunder är just dunder. Helt trevlig när man är inne, men ute är det bara ren och skär livsfara.


Imorgon är det 3 veckor till att jag ska åka på semester till sverige. Det är helt galet och jag längtar jättemkt. Jag hoppas på kräftor och sol.
Nu hinner jag inte skriva mer, jag måste handla mat och som sagt vill jag inte hamna i blixtrar och dunder.

Kram kram allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards