Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Maria Lönn - 1 juli 2009 08:07

Jag köper frukost latte och allt som oftast lunch på Deus. Jag gillar det stället. Motorcyklar, söta manliga människor och jättegod mat. Dessutom ligger det vägg i vägg med Medical foundation building där jag jobbar. Idag kom Emma inspringande och berättade att French and Saunders (de som spelar i den brittiska komediserien absolutely fabolusely) skulle äta lunch på Deus. Totalt stjärngalen som jag är blev jag überglad eftersom jag förstod att jag med största sannoikhet skulle vara där samtidigt som Patsy och Edwina. Det var jag också. Men det var ju inte så roligt. Jag försökte att inte synligt titta åt deras håll, vilket gjorde att jag mer eller mindre inte såg dem alls. SÅ var det med den upplevelsen. För övrigt kan jag berätta att de tittade på motorcyklar och beundrade klädlinjen som säljs på Deus. De har urfina t-shirtar. Jag ska köpa en så får ni se!

Ovido - Quiz & Flashcards