Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Maria Lönn - 31 juli 2009 09:20

Idag har jag hatt. Det skulle ju kunna vara riktigt coolt, men sanningen är att jag inte ser riktigt klok ut. Att jag trots detta bär hatt är för att Gus igår tyckte att min röda kappa såg ut som en spionkappa. "Det enda som behövs till är en hatt", sa han. Jag hade ju en hatt hemma som jag blivit förälskad i när jag var ute och strosade på Crown street. Så den fick pryda mitt huvud idag. Well, vad gör man inte för att roa sina kollegor.

Nu är det fredag kväll och jag kan se fram emot helg. Tyvärr blir det endel jobb. En artikel och en ansökan ska in innan jag kan ta semester. Så det blir till att läsa och skriva. Dessutom ska jag och Nei ut och vandra i en national park. Det ska bli jättekul. Vädret ska även det bli jättefint, så jag planerar picknick a'la sol.

Ovido - Quiz & Flashcards